یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: بعضی‌ها با کمال تأسف به سه سال فعالیت جهادی و افتخار آمیز شهید رییسی در مناظره‌ها تاختند، در حالی که جنس خدمت شهید جمهور، خدمت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرصت تبلیغات انتخاباتی تمام شده، اما برخی‌ در حالی این مرحله را پشت سر گذاشتند که پرونده آخرت خود را سنگین و تخریب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: گروهی هم در حالی امروز وارد عرصه انتخابات شدند که حاضر نشدند دیگری را تخریب کنند و این موضوع جای تبریک به این افراد دارد.

وی عنوان کرد: گروهی به دنبال ترویج زشتی‌ها در جامعه هستند و در بین مومنان اشاعه فحشا و زشتی می‌کنند، که سرانجام این افراد نیز عذابی علیم است که در قرآن کریم آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ابراز کرد: طی ۲ هفته گذشته برخی افراد تلاش کردند با تهمت‌های ناروا، افرادی را در بین مردم مخدوش کنند که این موضوع مصداق نشر زشتی‌ها است که خداوند سرانجام آن را عذاب علیم عنوان کرده است.

وی با بیان اینکه افرادی مکان یا وسیله معصیت را فراهم می‌کنند، تصریح کرد: اگر تجارت خود را در گسترش فحشا و گناه بگذارید عذاب علیم را خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: عده‌ای ترس از گناه در معرض مردم ندارند و قبح گناه را می‌شکنند، این افراد هم بنا به دستورات الهی شامل عذاب علیم خواهند شد.

وی تأکید کرد: تهمت‌های زیادی به شهید رییسی زدند در حالی که او در حال خدمت به مردم بود و بعدها خلاف آن ثابت شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی یادآور شد: بعضی‌ها با کمال تأسف به سه سال فعالیت جهادی و افتخار آمیز شهید رییسی در مناظره‌ها تاختند، در حالی که جنس خدمت شهید جمهور، خدمت انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز فردی اصلح، توانمند و انقلابی انتخاب شود و کارنامه درخشانی داشته باشد که دلداده نظام و شهدا باشد، در صحنه‌های بین‌المللی محکم برخورد و از حق مردم دفاع کند، همچنین در خدمت ولایت و رهبر معظم انقلاب قرار گیرد.

امام جمعه کرمان همچنین با محکوم کردن حمله ددمنشانه و ظالمانه آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس طی سال‌های گذشته، یادآور شد: آمریکا ادعای حقوق بشر دارد اما در عمل به اشغال سرزمین و تجاوز به حقوق دیگران، قتل و خونریزی مبادرت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدا تا انتهای حقوق بشر آمریکایی قتل، جنایت و غارتگری است، بیان کرد: امروز نیز صحنه غزه، صحنه پُر از خون و آتشی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کردند و ادعای حقوق بشر هم دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: متاسفانه حمایت برخی کشورها از رژیم غاصب صهیونیستی، باعث طولانی شدن جنگ غزه شده و مردم بی‌گناه هرروز کشته و زخمی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انسداد حساب‌های جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۹ تاکنون از دیگر اقدامات سیاه آمریکا در پرونده حقوق بشر آمریکایی است و هنوز عده‌ای در داخل کشور ساده اندیشانه فکر می‌کنند اگر با آمریکا رابطه داشته باشند دست از دشمنی بر می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha